søndag 17. mars 2013

"Det får gro litt på oss"...



Ja det er helgens prosjekt som "må gro litt på oss".....Vi har siden fredag holdt på med et skap vi ville lage av en gammel brukt dørlem og vakre gamle beslag. Noe i meg sier "JA" og noe sier "Hmmmm"...har du vært der?
Hos skrot Tor fant jeg disse gamle dørbeslagene for en stund tilbake og har hele tenkt at de skal komme i bruk en dag. Dørlemmen fant jeg langs veien en sommerdag å kjørte først forbi.....men fikk den ikke ut av hodet å kjørte tilbake senere den dagen...Heldigvis var den der ennå...å ventet på meg:))) Her har jeg malt lett over dørlemmen etter å pusset litt på den.
Her er vi igang med å sette på beslag på den rimlig skrøplige døren.



 De herlige fuglene og små kaninene har jeg kjøpt hos Live ,litt rustikk og søt påskepynt på engang:)

Som sagt får det gro litt på oss å se om det vil finne sin plass i stua..Gøy er det uansett at vi har klart å lage et skap sammen og det betyr jo mere lagrinsplass for mere......skatter:)
Desverre har formen vært svært så tuslete siden i går ettermiddag så her blir det en meget rolig dag.Ønsker dere alle en fin fin søndag  !Klemmer Vibeke

14 kommentarer:

  1. Hei på deg:) Du har alltid så mange inspirerende innlegg, Vibeke!:) Flotte idéer og skjønne hengsler. Skulle hatt han skrot-Tor i nærheten her også:) Jeg hadde en slik dørlem (rester fra låven) stående i hagen. Jeg glemte å ta den inn i høst. Den hadde falt over ende og nå er den blitt ødelagt. Når jeg får tint den løs fra bakken, får jeg prøve om jeg klarer å redde stumpene.
    Det ble et herlig skap ut av din! Og det har vi aldri for mye av:)

    God søndag til deg og dine prosjekter.

    Klem, klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for skjønn tilbakemelding:)Ja det er gøy å bruke det man har stående rundt omkring...og på deres herlige drømmeplass er det nok mye..heldige deg:)
      Fortsatt god søndag!Klemmer

      Slett
  2. Beautiful blog and foto.
    I wish you a nice Sunday.
    Agnieszka.

    SvarSlett
  3. Å ja kjære venn....nå har vi vært " sammen" i 1 år du och jag vet du....hi,hi...
    Og TAKK ligge så,er så glad at vi møttes!
    Syns året har flydd jeg!
    Bildene her var superfine og dere er så kreativ i huset!
    Syns det passet godt og med din herlige styling tror jeg at ALT hadde blitt lekkert uansett,så der fikk du den:):):)
    Nydelig bukett i muggen,søte fugler,pledd,teglsteinveggen.....og ja,tenk nå blir det plass til enda mere i det flotte skapet.....ho,ho!

    Godt å ta en rolig dag,det skader ingen!
    Victor og meg har akkurat kommet inn fra lysthuset der jeg har ryddet og han drukket kakao...hi,hi det blåser slik ute.
    Casper har laget vafler nesten helt alene og med litt kardemomme i.....naaaaam....

    Take care da søde snupp.
    Vi blogges.
    Smiiil og god klem!
    Ps...lurer på hvor mange kommentarer vi har skrevet til hverandre på dette året....ho,ho...og hvor mange ganger jeg har skrevet hi,hi og ho ho....:):):)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja som jeg skrev hos deg også Camilla,er SÅ glad for ha funnet deg også...å ja tenk på alle gode kommentarer vi har delt...Gledessprederen min:)Høres ut som dere har en nydelig søndag min venn,vi blogges snart vi:)))Klem på deg!!

      Slett
  4. Hi Vibeke, beautiful corner!
    Have a nice sunday!
    Terhi

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much:)))Have a nice sunday,hug Vibeke

      Slett
  5. utrolig flinke dere har vært:) litt av ett prosjekt og lage ett skap..:)så flotte hengsler ..
    Du for det nok til og "gro inne";) ..hvis ikke kan det jo "gro ute" på uteplassen, med koslige kopper og kar ;) Uansett virkelig fint !!!
    Ha en flott søndag og god bedring :)
    Klem vibeke:)

    SvarSlett
  6. Fy søren å stilig!
    Det ble jo bare så artig med den grove rustikke stilen i kroken der. Det å bryte inn med noen overrsakende deltaljer i hjemmet gjør det bare spennende.Ønsker deg god bedring og ei flott kommende uke.
    Klem Inger Johanne.

    SvarSlett
  7. Det ble bare utrolig flott, noe så vakkert:)
    Herlig platina på døren og perfekt som skap:)
    Utrolig flinke dere har vært:)
    Nydelige bilder og herlige detaljer i varme gode jordfarger:)
    Herlig:)
    Ønsker deg en strålende uke:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  8. Hi Vibeke, I loooove your weekend project. This kind of barn doors is my dream, I'd like to have one of these in our country cottage. I am big fan of rustic deco and your Easter rustic deco is one of the best. Greetings. Renata

    SvarSlett
  9. Så himla fint blev skåpet Vibeke.
    Ja hihi där kan du ställa många fina skatter i.
    Ha en skön dag.
    Kram gerda

    SvarSlett
  10. Hei på deg Vibeke. Skapet ble jo kjempefin!!!
    Så flinke dere er!!!
    Håper formen er bedre!
    Fin mandag til deg! Klem fra meg :)

    SvarSlett