søndag 4. september 2011


 Ugler har inntatt heimen.......både i stoff og papir.....Fantastiske stoffer og papir har gitt en haug av inspirasjon,og det kjennes bare HÆÆÆRLIIIG å få jobbe med. Har jo da vært på Panduro igjen....og funnet stoffer og papir fra Tilda. Som kjent er ,har jo jeg aldri..vært særlig reser på symaskin...men det stopper ikke meg,jeg vet det blir skjevt her og litt "svong" der...men det gjør meg heldigvis ingenting.Det er der mange viser sin begrensning, og ikke tør for det blir ikke "perfekt"...Tull & Tøys,det er bare sjarm og eget utrykk som kommer fram og jeg LIKER det..... MASSE!! Ugleutstilling blir det garantert i løpet av høsten! Her må man bare smi mens krativiteten er varm.......
                                              Hæææærliiig søndag mine venner!!Klem





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar